• P1018109.JPG
  • P1018103.JPG
  • P1013945.JPG
  • P1018108.JPG
  • P1014177.JPG
  • P1018113.JPG
  • P1014175.JPG
  • P1013940.JPG
  • P1014170.JPG
  • P1018106.JPG
  • P1018112.JPG

Rugsėjo 20 dieną mūsų progimnazijoje lankėsi neformalaus gamtos pažinimo pamokų projekto „Gamtukai" veiklų organozatoriai. Projekto tikslas - šiuolaikinėmis moderniomis kuo patrauklesnėmis priemonėmis skatinti jaunąją kartą pažinti gamtą, ją saugoti ir puoselėti. Progimnazijoje vyko 1,5 val. trukmės renginys, kurio metu buvo panaudotos specialiai sukurtos modernios mokymo priemonės - mobili gamtos pažinimo studija su gyvais moksliniais eksperimentais. Mokiniai gavo projektui parengtas knygeles apie negyvąją ir gyvąją gamtą ir jos tausojimą.

2a klasės mokiniai taip susižavėjo „Gamtukų" projektu, kad ir patys nusprendė aktyviau įsitraukti į gamtosauginę veiklą. O juk visai neseniai mūsų progimnazija gavo jau šeštąją Žaliąją vėliavą už gamtosauginę veiklą ! Norėdami geriau pažinti ir saugoti gamtą pirmiausia turime pradėti nuo savęs. Jau antrą mėnesį mūsų pasaulio pažinimo pamokos yra kitokios. Visų pirma pamokose panaudojome „Gamtukų" dovanotas knygeles. „Pažink aplinką su gamtukais" - kviečia knygelių autoriai. Jose rekomenduojama kartu vykti į dešimt įdomių gamtos kelionių ir drauge įminti įvairias gamtos paslaptis. Vienoje tokioje kelionėje darėme medžių atspaudus. O kitoje - pūtėme muilo burbulus! „Gamta nemėgsta tuštumos. Visur – oras! Oru kvėpuojama. Be oro žmogus neišgyventų net penkių minučių. Gyvenamosiose patalpose, taip pat ir kabinetuose, oras turi būti šviežias, todėl nuolat jas vėdinkime. Oras turi būti švarus. Didžiausi oro teršėjai – automobiliai, pramonės įmonės. Ore daug dulkių, dalį jų sugeria miškai. Todėl svarbu sodinti medžius. Bet nuo didelio kiekio teršalų, dulkių medžiai irgi skursta." Taigi mes nusprendėme patyrinėti oro savybes. Ir įsitikinome - jis labai paslaptingas! Visus stebėjimų duomenis mes fiksuojame specialiuose tyrimų ir eksperimentų lapuose, darome išvadas.

Klasėje atlikome jau ne vieną eksperimentą, tyrimą: ištyrėme dirvožemio savybes, bandymais išsiaiškinome, kokia žemė geriausiai praleidžia vandenį, kokia beveik visai nepraleidžia. Išsiaiškinome, kada vanduo gali būti nuodingas. Susikonstravome vandens valymo įrenginį iš filtravimo popieriaus. Išsiaiškinome, kokios medžiagos dega, kokios smilksta, kurios iš jų degdamos skleidžia nuodingas medžiagas. Mokiniai kartu su tėveliais atliko tyrimą „Elektros prietaisai mano namuose", kurio metu išsiaiškino, kokius elektros prietaisus dažniausiai naudoja namuose, kuriomis savaitės dienomis, ir susitarė, ką gali padaryti, kad taupytų elektros energiją.

Mūsų laukia dar daug įdomių kelionių gamtoje, kurių metu mėginsime įminti daugybę gamtos mįslių. Atliksime dar ne vieną eksperimentą, kuris padės geriau suprasti mus supantį pasaulį. Mokantis gamtoje, ją tyrinėjant, tenka ir nustebti - juk randi kažką nauja! Atlikdami bandymus mes prisidedame prie gamtos išsaugojimo. Savo atradimais mes dar ne kartą pasidalinsime ir su draugais, todėl tikrai dar apie tai parašysime. Juk tyrinėti, atrasti, pažinti, saugoti gamtą ir šiuolaikiškai mokytis yra labai smagu!

2a klasė ir mokytoja Renata Sausaitienė

Elektroninis dienynas Tamo r Tarnybinis el.paštas

NARIŲ REGISTRACIJA

KALENDORIUS

Pirm A T K P Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
l

DABAR NARŠO

Dabar svetainėje 109 svečiai ir narių nėra

Baneris Eurofondas

Olw

IPU logotipas horizontalus 1

    smm     Kaišiadorių rajono savivaldybė     Draugiškas internetas     Augu pats     lms     LITNET mokykloms     Mukis     NEC     saziningumo    Eco Schools logo 100