Psichologai
Aida Rakauskienė (PASTATAS, ESANTIS PAUKŠTININKŲ G. 5)
Savaitės diena |
Pirmadienis |
Antradienis |
Trečiadienis |
Ketvirtadienis |
Penktadienis |
Darbo laikas |
8.15 – 17.15 |
8.15 – 17.15 |
8.15 – 17.15 |
8.15 – 17.15 |
8.15 – 14.45 |
Pietų pertrauka |
11.15 – 11.45 |
11.15 – 11.45 |
11.15 – 11.45 |
11.15 – 11.45 |
11.15 – 11.45 |
Nekontaktinis laikas |
15.00 – 17.15 |
15.00 – 17.15 |
16.30 – 17.15 |
15.00 – 17.15 |
- |
Kristina Brazauskienė (PASTATUOSE, ESANČIUOSE GIRELĖS G. 41 IR GEDIMINO G. 38)
Savaitės diena |
Pirmadienis |
Antradienis |
Trečiadienis |
Ketvirtadienis |
Penktadienis |
Darbo laikas |
7.45-15.00 |
7.45-15.00 |
7.45-16.30 |
7.45-16.30 |
7.45-12.00 |
Pietų pertrauka |
10.45-11.15 |
10.45-11.15 |
10.45-11.15 |
10.45-11.15 |
- |
Nekontaktinis laikas |
15.00-17.00 |
15.00-17.00 |
16.30-17.30 |
16.30-17.30 |
- |
Gedimino g. 38 |
Girelės g. 41 |
Girelės g. 41 |
Girelės g. 41 |
Gedimino g. 38 |
Dėl psichologės konsultacijų geriausia tartis iš anksto arba tarpininkaujant klasės vadovui ar užėjus į kabinetą.
PASTABOS:
1. Šie darbo grafikai patvirtinti progimnazijos direktoriaus įsakymu ir savo nuožiūra negali būti keičiami.
2. Nurodytas bendras pagalbos specialistų darbo laikas, kurį sudaro kontaktinės (tiesioginio darbo su pagalbos gavėjais) ir nekontaktinės (dokumentų tvarkymo, tyrimų, vertinimų rezultatų skaičiavimo ir pan.) valandos.
- Smulkiau
- Peržiūros: 2310
https://girzado-progimnazija.lt/index.php/lt/kontaktai/pagalba-mokiniui/psichologas#sigProId02c8e22eb9
Emocinę psichologinę pagalbą vaikams, jų tėvams, globėjams, rūpintojams mokykloje teikia psichologės:
Skaityti daugiau: Psichologinė pagalba progimnazijos bendruomenei
- Smulkiau
- Peržiūros: 2805
https://girzado-progimnazija.lt/index.php/lt/kontaktai/pagalba-mokiniui/psichologas#sigProIdc3b5fe0cd1
KAIP IŠRINKTI KLASĖS LYDERĮ
Koks turėtų būti klasės lyderis? Bandymai išskirti tipiškus lyderio bruožus buvo vieni iš pirmųjų lyderiavimo tyrimų psichologijoje. Ir tai tikrai dar ne viskas, ko reikia, kad išrinktas mokinys taptų iš tiesų geru lyderiu, tinkančiu būtent tai, o ne kitai klasei.
Būti lyderiu gali tapti ne tik maloni pramoga ir dažnai savigarbą keliantis jausmas, bet ir didelė atsakomybė. Tapti lyderiu gali būti visai nesunku, bet kaip išlaikyti šį statusą ypač bendraamžių akivaizdoje, kai kiekvienas veiksmas ar žodis yra stebimas, o pasielgus netinkamai prarandi savo „respect“?
Skaityti daugiau: Psichologo rekomendacijos klasės auklėtojui
- Smulkiau
- Peržiūros: 2547
https://girzado-progimnazija.lt/index.php/lt/kontaktai/pagalba-mokiniui/psichologas#sigProId4297d9573a
Padėkime vaikams būti dėmesingiems
Besimokydamas mokykloje, norėdamas būti sėkmingas, pirmiausiai turi būti dėmesingas. Dėmesys yra labai svarbi ir tikrai sudėtinga mūsų psichikos savybė, pasižyminti įvairiomis charakteristikomis: patvarumu, paskirstymu, perkėlimu, atsparumu triukšmui. Trumpai - tai gebėjimas susitelkti į vieną ar kelis objektus. Statistiškai daugiausiai įvairių nemalonių, nelaimingų atsitikimų įvyksta būtent dėl nepakankamo dėmesio sutelkimo. Na, o mokykloje tokių „nelaimingų“ atsitikimų, kai praklausoma, pražiūrima, ką reikėtų „susidėti" į galvą, apstu kasdien... Dėmesingumo trūkumas gali turėti rimtų padarinių ne tik vaiko akademiniams pasiekimams, bet ir jo savęs vertinimui, bendravimui su bendraamžiais, mokymosi motyvacijai.
- Smulkiau
- Peržiūros: 7936
Mokymasis be motyvacijos kaip valgis be skonio pojūčio: ne itin pasotina ir teikia mažai malonumo. Tyrimai rodo, kad kiekvienais metais daugėja vaikų, kurių mokymosi motyvacija menkėja.
Motyvacija nėra nekintamas dydis – ji nepastovi ir priklauso nuo situacijos, nuotaikos, nuo temos. Nė vienas vaikas nėra iš esmės „nemotyvuotas“. Kiekvienas žmogus turi varomųjų galių, leidžiančių jam atlikti tam tikrus dalykus. Deja, dažnai būna taip, kad šios galios nebūtinai nukreiptos į mokymąsi: matematiką ar geografiją. Ne visuomet sutampa tai, ko reikalaujama mokykloje, su tuo, kas vaikus domina. Laimei, privalumai, kuriuos teikia motyvuotas mokymasis, yra didžiuliai: vidinis stimulas didina susidomėjimą, ištvermę, stiprina koncentraciją. Motyvacija nelygu motyvacijai – kaip duona nelygu duonai. Gali suvalgyti riekę minkštos paskrudintos duonos arba pasirinkti kaimiškos ruginės, neskaldytų grūdų – efektas bus visiškai skirtingas. Motyvacija priklauso nuo to, iš kokio šaltinio kilęs impulsas, todėl intensyvumas ir kokybė gali būti labai skirtinga.