• 9.JPG
  • 8.JPG
  • 2.JPG
  • 1.jpg
  • 4.jpg
  • 7.png
  • 3.jpg
  • 6.jpg

Ieškodami ypatingos aplinkos, kur vaikai galėtų visapusiškai atsiskleisti, dažnai neįvertiname, jog šalia mūsų yra pats didžiausias jo šaltinis – GAMTA. Gamta – tai natūrali aplinka, kurioje galima sužadinti vaikų smalsumą ir susidomėjimą, įtraukti į įvairias veiklas: stebėjimą, tyrimą, eksperimentavimą. Taip pat įvairi veikla gamtos apsuptyje skatina vaikus komunikuoti, ugdo jų kritinio mąstymo įgūdžius: analizavimą, sisteminimą, klasifikavimą, o taip pat ugdo vaikų pastabumą, dėmesį, savarankiškumą, kūrybiškumą ir suteikia pasitenkinimo dalyvavimo įvairiose veiklose akimirkas. Mums labai svarbu, kad vaikai, kurie dabar pagrįstai vadinami technologijų karta, atlikdami įvairias veiklas, domėtųsi ir žavėtųsi gamtine aplinka, patirtų pažinimo džiaugsmą, ugdytųsi pagarbą aplinkai, atsakomybę už jos išsaugojimą ir įgytų saugaus elgesio gamtoje įgūdžius. Tegul vaikai išmoksta gerbti tai, ką pažįsta ir myli, o ką išmoks gerbti, tegu išmoksta saugoti...

Nuo šių metų vasario mėnesio progimnazijoje pradėjome vykdyti ilgalaikį gamtamokslinį projektą „Jaunojo gamtininko kelionė“ ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo grupėse. Gamtosauginis ugdymas vyks per praktinę vaikų veiklą, atsižvelgiant į vaikų amžių: pradedant nuo natūralaus domėjimosi gamta, suteikiant malonių išgyvenimų joje bei sudarant sąlygas eksperimentuoti, tyrinėti, stebėti įvairius  gamtos reiškinius. Kiekvieną mėnesį vaikams  bus pristatoma  kaskart vis skirtinga tema ir ji nagrinėjama visą mėnesį.
Vasario mėnesio tema buvo „Mes išėjome į kiemą ir sutikom baltą žiemą. Kai praėjusį mėnesį žiema mums pažėrė šitiek sniego, tai buvo puikus metas vykdyti įvairiausius bandymus ir tyrinėjimus su sniegu ir ledu: atsinešę sniego į grupę mažieji tyrinėtojai diskutavo apie jo savybes, tyrinėjo sniegą mikroskopo pagalba. Nors mažas sniego gabalėlis labai greitai tirpsta, bet vaikams pavyko pamatyti ir suprasti, kad sniegas sudarytas iš labai mažų ledo kristalų. Be to, visi kartu išsiaiškino, kad baltas ir purus sniegas nėra toks švarus, kaip atrodo. Tad tikriausiai vaikams daugiau nebekils pagundų ragauti sniego, nors jis lauke atrodo ir labai baltas.
Kūrybiniai darbai su sniegu ir ledu vaikams labai patiko ir suteikė daug gerų emocijų, o taip pat puikiai papildė ugdomąjį procesą. O kur dar smagūs žaidimai lauke, kurie ne tik lavina vaikų pojūčius, skatina pažinimą, bet ir leidžia fiziškai išsikrauti susikaupusias emocijas – visi su malonumu rideno skirtingo dydžio sniego kamuolius, juos lygino pagal dydį, o po to statė besmegenius, „spalvino“ sniegą laistydami iš spalvotų buteliukų, sniege paliktas pėdas tyrinėjo  ir dar daug kitų įdomių veiklų.
Tyrinėdami  sniegą ir ledą ne tik lauke, bet ir grupėje, vaikai sužinojo daug naujo, atvėrė sau neregėtą, nuostabų atradimų pasaulį. Projektas „Mažojo gamtininko kelionė“ tęsiasi... Kovo mėnesio tema – „Žemė – mūsų namai“.

Vaizdo medžiaga apie vasario mėnesio veiklas

Direktoriaus pavaduotoja ugdymui Rita Žukauskaitė

Elektroninis dienynas Tamo r Tarnybinis el.paštas

NARIŲ REGISTRACIJA

KALENDORIUS

Pirm A T K P Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

 

vaiku linija

 

 

 

tevu linija

 

jaunimo linija

Baneris Eurofondas

sveika mokykla logotipas RGB

IPU logotipas horizontalus 1 

 

 

niekorimto logo 1534752255p 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

eTwinning Kokybes zenklas baneris

    smm     Kaišiadorių rajono savivaldybė     logo    




Augu pats



    lms     LITNET mokykloms     Mukis     NEC      Draugiškas internetas   Eco Schools logo 100