Spausdinti
Kategorija: eTwinning
Peržiūros: 362

  Nuo 2019 m. spalio mėnesio mūsų klasė dalyvauja tarptautiniame eTwinning projekte „Keep for the future“. Projektas skirtas gilinti žinias apie gamtosaugą, rūšiavimą, gamtinių išteklių tinkamą naudojimą. Projekto metu vykdomos įvairios veiklos. Sausio mėnesio veikla – „Pirkinių krepšelio iššūkis“. Užduotis - pasigaminti pirkinių krepšelį iš panaudotų medžiagų.

Pirmiausia per pasaulio pažinimo pamokas su mokiniais išsiaiškinome, kas yra atliekos, dar kartą aptarėme, ką ir kaip reikia rūšiuoti. Sužinojome, kiek naudodami vieną daugkartinį krepšelį sutaupome plastiko.
Mes krepšelius siuvome iš senų užuolaidų. Atlikdami šį darbą mokiniai mokėsi įverti siūlą į adatą, užsirišti mazgą, siūti mašinine siūle. Baigtus krepšelius kiekvienas dekoravo kaip norėjo. Šią veiklą pavyko puikiai  integruoti į dailės ir technologijų pamokas. Buvo visko: ir gerų emocijų, ir nusivylimo, kad siūlė nėra tokia tiesi kaip norėtųsi, tačiau galutinis rezultatas pranoko visų lūkesčius.
Pasiūtus krepšelius išbandėme praktiškai. Keliavome į šalia esantį „Norfos“ prekybos centrą ir atlikome dvi matematines užduotis. Reikėjo  sužinoti tam tikrų prekių kainas ir išsirinkti sau prekių ne daugiau kaip už 2 eurus. Grįžę į klasę aptarėme rezultatus. Su pirmąją užduotimi visi susidorojo puikiai. Gautus duomenis mokiniai panaudojo spręsdami  matematinius uždavinius. Dėl antrosios kilo sunkumų: trys mokiniai viršijo sutartą limitą. Taigi jiems teko papildoma užduotis namuose išspręsti po 2 papildomus matematikos uždavinius.
Mokiniams ši veikla labai patiko. Jie išmoko siūti, įgijo daugiau žinių apie atliekų perdirbimą, gamtos saugojimą, pritaikė matematines žinias praktiškai parduotuvėje. Manau, kad pirkinių krepšelio iššūkis įveiktas!
                                                                                                    4f klasės mokytoja Jūratė Šimienė