Spausdinti
Kategorija: eTwinning
Peržiūros: 150

Prasidėjus karantinui ir užsidarius mokykloms, kurį laiką sustojo ir mūsų veikla eTwinning projekte. Laukėme, kol vėl atsidarys mokyklos. Vėliau supratome, kad namuose liksime ilgam, ir atnaujinome savo projektą „Keep for the future“. Projekte dalyvauja Lenkijos, Turkijos, Portugalijos mokyklos. Veiklos eTwinning vyksta virtualioje erdvėje, todėl natūraliai suplanauotos ir likusios projekto užduotys. Aišku, kai kurias anksčiau suplanuotas veiklas teko keisti.
Kovo mėnesio veiklos tikslas buvo išsiaiškinti, kuo svarbus vanduo gyvybei Žemėje. Šią užduotį integravome į dailės ir technologijų pamoką. Mokiniai atliko tiriamąjį darbą virtualioje erdvėje. Ieškojo informacijos atsakydami į 4 klausimus:
  • Kuo svarbus vanduo gyvybei Žemėje?
  • Kokia vandens reikšmė kiekvienam žmogui?
  • Kur ir kaip švaistomas vanduo?
  • Kaip taupyti vandenį?     
Surinktą informaciją mokiniai įkėlė į Moodle aplinką (patobulino skaitmenines kompetencijas). Galiausiai nupiešė plakatus „Saugokime vandenį“. Darbai sugulė į linksmą video.
Penktadienį įvyko baigiamoji virtuali konferencija tarp projekto partnerių. Dalyvavo mokytojai ir mokiniai kartu. Renginio metu išklausėme finalinę projekto dainą „Kids for saving the Earth promise song“. Kiekvienos šalies partnerės mokiniai iliustravo dainos žodžius. Taip pat buvo pristatyta ir bendra elektroninė knyga apie gamtos saugojimo problemas. Vėliau mokytojai ir mokiniai pasidalino savo įspūdžiais apie projektą. Mūsų klasės mokiniai kaip įdomiausią veiklą įvardijo pirkinių krepšelių siuvimą ir kelionę į prekybos centrą. Apie tai jau rašėme ankstesniame straipsnyje.
Manau, kad ši patirtis labai padeda mokiniams ugdytis įvairias kompetencijas, labiau pasitikėti savimi. Labai dėkoju savo mokiniams, kurie aktyviai įsitraukė į projekto veiklas.
 
                                                                                   4f klasės mokytoja Jūratė Šimienė